Semnal de alarmă

La cursul de joi doamna profesoară Diana Cismaru ne-a “pregătit” pentru ce va urma: unele departamente vor fi nevoite să refacă prima sarcină şi este posibil ca cei care au “şomat” până acum să fie concediaţi sau sancţionaţi. Din dicuţiile cu angajaţi, coordonatori sau directori din Intelligent Communication am aflat că au apărut multe probleme cauzate de o comunicare defectuoasă şi de angajaţi care nu şi-au făcut treaba. Pentru a se lua măsuri menite să remedieze aceste probleme, coordonatorii sau directorii trebuie să comunice cu departamentul Resurse Umane şi să nominalizeze angajaţii care nu au participat la rezolvarea sarcinilor.

În curând, departamentele vor primi o nouă sarcină şi niciun coordonator sau director nu şi-a exprimat nemulţumirea referitoare la activitatea angajaţilor. Care sunt motivele pentru care nu s-a întâmplat acest lucru? Teama că vor fi personajele negative din poveste, că angajaţii în cauză se vor plânge de activitatea acestora şi lista poate continua. De cealaltă parte, există situaţii în care coordonatorii sau directorii au trimis sarcinile cu întârziere şi au adoptat stilul de conducere laissez-faire, stil nepotrivit pentru firma Intelligent Communication. Ce au de făcut angajaţii nemulţumiţi de coordonatori sau directori? Aceştia trebuie să ia legătura cu assistant-manager-ii celor două secţiuni sau chiar cu doamna profesoară Cismaru(ar fi preferabil să facă acest lucru la curs).

Concluzia simulării de joi a fost că în organizaţie există probleme de comunicare internă. Prin “tăcere”, problemele se vor amplifica şi calitatea serviciilor oferite de Intelligent Communication va avea de suferit. Prin urmare, lansez o invitaţie la dialog şi propun introducerea unei reguli: fiecare angajat al organizaţiei să îşi verifice mail-ul zilnic.

Acest articol a fost publicat în Activitate curentă. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Semnal de alarmă

  1. Joi, dupa simulare, au existat niste discutii intre unele departamente si doamna Cismaru, ca urmare a invitatiei lansate de aceasta. Au fost semnalate o parte din probleme, iar in cazul unui departament simpla invitatie la discutia pentru lamurirea problemelor interne a dus la rezolvarea oricarei neclaritati, fiind ocazia ideala pentru o discutie deschisa intre membri.

    Desi au fost prezentate cateva cazuri, sunt convinsa ca exista mult mai multe departamente in care angajatii sau coordonatorii nu isi fac treaba cum trebuie. Ideea e ca totul trebuie clarificat saptamana aceasta, inainte de primirea noilor sarcini.

Lasă un comentariu