Intelligent Communication 2008, la început

Întâmplarea a făcut ca anul acesta Intelligent Communication să înceapă cu unele probleme…mai precis, cu o restructurare şi cu probleme de informare internă. Atunci când o structură e proiectată cu un anumit număr de membri iar numărul de oameni admişi creşte brusc, ea riscă să „explodeze” pentru că oamenii fie nu vor avea ce lucra, fie vor lucra prea mulţi la o singură sarcină, fie vor avea probleme de cooperare. În cazul nostru, sigur ar fi apărut probleme de cooperare pentru că nici angajaţii nu au mai fost coordonaţi în activităţi de grup şi nici coordonatorii de departamente nu au experienţă…iar experienţa are cuvântul hotărâtor aici. Cât despre existenţa a trei assistant manageri într-un departament aşa cum arăta structura propusă în urma interviurilor nu mai comentez… assistent managerii nu au funcţie de secretari în cazul nostru, ei sunt ajutoarele coordonatorilor, se ocupă de punerea în practică a deciziilor şi îi pot înlocui oricând – dar nu pot fi mai mult de doi într-un departament. Departamentele noi au venit să normalizeze această structură, acum sunt grupuri mici care ar trebui să colaboreze bine. Să le urăm succes!
Acest articol a fost publicat în Intelligent Communication și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu