Prima simulare Intelligent Communication

Primele echipe Intelligent Communication au prezentat propunerile lor de campanii, într-un curs special care a fost deschis de Raluca Dinu, Media & Advocacy Officer UNICEF România, și Andrei Coșuleanu, Board Member Let’s Do It, Romania!

Raluca Dinu a discutat cu studenții despre campania UNICEF dedicată Zilei Mondiale a Copilului și despre alte campanii recente ale UNICEF, precum și despre ambasadorii organizației la nivel internațional și național: David Beckham, echipa FC Barcelona, Gheorghe Hagi, Andreea Bănică și mulți alții.

foto_snspa 2

Andrei Coșuleanu, le-a povestit studenților despre fundraising, le-a oferit exemple de bune practici despre cum se atrag fonduri CSR de la companii. Andrei a oferit exemple concrete folosite de Let’s Do It, Romania de-a lungul anilor pentru a atrage fonduri de 2,1 milioane de euro, în aproximativ 7 ani.

foto-fcrp1

În cea dea doua parte a evenimentului, cele trei echipe formate studentele Dilek Amet, Georgeta Gagiu, Predescu Andreea, Sburliș Mihaela, Clara Cioateș și Andreea Neblea au prezentat propuneri de campanii de fundrasing pentru trei cauze concrete.

Fundația Oameni pentru oameni, reprezentată de Dilek Amet și Georgiana Gagiu, se concentrează pe sprijinirea cauzelor sociale, cu precădere a celor din centrele de plasament, având ca beneficiari direcți tinerii care au împlinit vârsta de 18 ani și ies din centrele de plasament. Dilek și Georgiana spun despre munca depusă că „a venit ca o experiență în plus”. Acestea consideră oportună implementarea proiectului deoarece „este nevoie ca tinerii care părăsesc la 18 ani centrele de plasament să fie sprijiniți pentru a se integra în societate și în câmpul muncii”.

foto55

Shape of Sound este o asociație care vine în sprijinul trupelor de teatru gestual formate din elevi neauzitori. ONG-ul își propune să sprijine talentul acestor tineri și să contribuie  la integrarea lor în societate. Totodată Shape of Sound își propune să înființeze ateliere de teatru dedicate. Andreea și Mihaela ne povestesc, cu zâmbetul pe buze, că proiectul „a fost o adevărată provocare”. Acestea ne-au declarat că nu o să renunțe la ideea proiectului fiindcă „acestea sunt cu adevărat cauze pentru care merită să lupți”.

shape

Fundația Oferă un Zâmbet Copiilor Defavorizați și misiunea lor de susținere a unui context de dezvoltare în cadrul căruia copiii defavorizați să își clădească un viitor au fost reprezentate de Clara Cioateș și Andreea Neblea, care ne-au vorbit și despre campania lor, intitulată „Let yourself bloom”. Campania este dedicată elevilor din ciclul gimnazial care locuiesc în satul Rodbav, județul Brașov și urmărește strângerea sumei de 8.000 € pentru organizarea unei tabere de vară, atragerea de donații de la companii, integrarea copiilor defavorizați într-un mediu social și familial echilibrat și altele.

IMG_0735 (1)

În urma voturilor, Clara și Andreea au câștigat, proiectul lor fiind cel mai apreciat de către public. Ele ne-au spus că s-ar „bucura nespus dacă s-ar implementa un astfel de demers pentru copiii defavorizați, care au o situație grea în familie”.

Evenimentul a fost organizat de colegele noastre de la departamentul Simulare și Evenimente: Iulia Burnei, Diana Buf și Ana-Maria Nițu.

foto44

foto 01

 

Articol semnat de Leonard Drăghici, departamentul Social Media

Reclame
Acest articol a fost publicat în Activitate curentă, Intelligent Communication, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s