O nouă ediție Intelligent Communication

Am început anul universitar cu forțe proaspete și cu o nouă echipă Intelligent Communication formată din 33 de studenți din anul II, pasionați de comunicare, dornici să se dezvolte pe plan personal și, în special, să descopere cât mai multe lucruri utile din domeniul care îi pasionează.

Ne bucurăm să avem alături, în prima etapă a Intelligent Communication, Agenția Galeriu&Parteners, Himalaya, Climb Again și Asociația Puzzle. Primele brief-uri au fost împărțite, iar echipele de studenți lucrează pentru a propune campanii de fundraising, campanii de promovare online și strategii de comunicare, au întâlniri cu reprezentanții partenerilor noștri și pregătesc prezentările.

Vom testa creativitatea și abilitățile în domeniul relațiilor publice la simulările din 21 și 28 noiembrie 2017. Primele echipe care intră în competiție sunt cele de la departamentele de Strângere de Fonduri și Strategii de Comunicare, în colaborarea cu colegii de la Simulări și Evenimente și Foto-Video. Creativitatea lor prinde contur cu fiecare nouă provocare ce le antrenează imaginația și le lărgește orizonturile.

Ce spun studenții?

Intelligent Communication reprezintă pentru mine începutul carierei în comunicare și relații publice. Este un proiect gândit să te ”scoată” din carapacea pur teoretică, te provoacă să lucrezi pe brief-uri reale și să vii cu soluții concrete. – Renata Baltă, departamentul Promovare

Apreciez foarte mult la acest proiect faptul că nu există limite la nivelul creativității, ci suntem stimulați să aducem cele mai inedite idei pentru a comunica despre un brand. Intelligent Communication înseamnă şansa de a experimenta o parte a ceea ce înseamnă viață de agenție de relații publice.Mirela Frățilă, departamentul Strategii de Comunicare

Am aplicat la Intelligent Communication pentru că vreau să mă dezvolt și am văzut aici o șansă să aplic cunoștințele dobândite până acum la facultate. Am apreciat briefurile ce ridică provocări, dorința de implicare a celor care au continuat proiectul din 2011 până astăzi și faptul că, prin activitatea noastră, putem ajuta diferite comunități.Luiza Nagîrneac, departamentul Promovare

Revenim curând cu informații despre cum se pregătesc echipele și despre prima simulare!

Elena Bălțatu, Asistent Manager General

Reclame
Acest articol a fost publicat în Activitate curentă, Blogroll. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s