Simulare Social Media & Design Grafic

Pentru simularea din cadrul cursului de Introducere în Teoria Organizațiilor departamentul de Social Media a trebuit să își unească forțele cu cel de Producție.Design Grafic. Rezultatul a fost după părerea mea spectaculos :)) În ciuda obișnuitei perioade extrem de  scurte alocată pregătirii simulării noi chiar ne-am organizat rapid și produsul finit a fost de calitate. Scenariul s-a elaborat în mare parte la Gara-n Pub, cu o zi înainte de curs, fiecare contribuind cu câte ceva. Am preferat să nu scriem replici, ci doar să stabilim conceptul simulării și pașii de urmat, câteva indicații generale și în rest, să lăsăm mințile noastre extrem de creative să improvizeze pe moment. Înaintea simulării propriu-zise am făcut vreo două repetiții,  ne-am amuzat copios, am și învățat  câte ceva, deci am reușit să îmbinăm utilul cu plăcutul. Am învățat că petrecerile din Bamboo nu cresc productivitatea, și nici ultimele iubite (mai nou iubiți) ale (ai) lui Ricky Martin. Am învățat pe pielea noastră că relațiile informale pot afecta eficiența unui angajat și am mai învățat cum ar trebui să reacționăm dacă ne confruntăm cu astfel de situații. Cât despre notare, am luat și 10, așa că trebuie să fi făcut și ceva bine :) Aștept cu nerăbdare ceea ce imprevizibilul Intelligent Communcation ne mai rezervă.

Să ne auzim cu bine.

Ana-Maria Rădulescu,

coordonator Social Media

Reclame
Acest articol a fost publicat în Impresii, Simulări. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s