Impresii la început şi după…

Pe mine una m-a atras de la bun inceput ideea unei organizații virtuale în cadrul facultății, cu diferite departamente, fiecare cu specificul, angajații, coordonatorii și sarcinile lor. Mi s-a părut că ar fi o experiență extraordinară, din care aș avea multe de câștigat și învățat. Așadar, mi-am depus CV-ul, am alcătuit scrisoarea de intenție și am așteptat nerăbdătorare deznodământul. Interviul care a urmat mi s-a părut foarte interesant și mi-a plăcut în mod deosebit maniera în care s-a desfășurat: într-o atmosferă relaxată și prietenoasă, care ne-a impulsionat să fim deschiși și să dăm ce e mai bun din noi. Sentimentele care m-au încercat atunci când am părăsit sala de interviu au fost contradictorii: nerăbdare, entuziasm, incertitudine. ,,Oare am fost pe placul doamnelor profesoare?”, ,,Am impresioant în vreun fel?”, sau ,,Nu pot să cred că am putut să spun așa ceva.” , ,,De-abia aștept să văd ce se va întâmpla în continuare.” Răspunsul a venit în câteva zile. Am deschis documentul cu lista celor acceptați și mi-am căutat numele. După câteva secunde l-am văzut: Rădulescu Ana-Maria Roxana, Social Media. Minunat, exact ce voiam. Dar stai puțin, ce scrie înainte? Coordonator? Ei, asta chiar a fost o surpriză, pentru că eu aplicasem pentru funcția de angajat, gândindu-mă că pentru început e mai bine așa. Dar se pare că într-adevăr socoteala de acasă nu se potrivește cu cea de la facultate. Acum să vedem cum or decurge lucrurile în continuare. Și astfel a început totul.

Cu speranța că nu v-am plictisit deja, vreau să spun câteva lucruri în legătură cu primele impresii din cadrul departamentului meu, Social Media. În primul rând, sunt foarte încântată de colegele pe care le am, cu care m-am înțeles foarte bine de la bun început. Mihaela, Alina, Anca și Aura (în  ordine aleatorie) și cu subsemnata am format o echipă foarte bine legată și zic eu eficientă. Mihaela mi-a sărit în ajutor din prima clipă, când s-a dus în locul meu la prima ședință cu coordonatorii , la care eu n-am reușit sub nicio formă să ajung. Apoi, a urmat întâlnirea de început cu restul fetelor, unde am trasat responsabilitățile fiecăreia și am stabilit planul de bătaie. După aceea, ne-am întâlnit de mai multe ori, atât pe viu, cât și online. Sigur că au mai existat mici obstacole de depășit pe parcurs, dar nimic insurmontabil, care să ne dea prea multe bătăi de cap. Dacă una dintre noi n-a putut să ajungă la o întâlnire, atunci ne-a fost alături prin telefon (da, Alina, te-am pârât), dacă messengerul și-a pus în plan să ne încurce nouă conferințele virtuale, ne-am mutat în alt mediu online. În concluzie, ne-am descurcat cu brio și din punctul meu de vedere și îndrăznesc să spun că al tuturor, ne-am și distrat. Poate că și natura departamentului nostru ne-a ajutat în acest sens, dar una peste alta, noi ne-am făcut treburile într-o manieră relaxată și foarte deschisă. Deciziile s-au luat în grup, termenele limită s-au respectat, creativitatea a fost la loc de cinste, iar buna dispoziție s-a făcut simțită în permanență.

În concluzie, pentru mine personal experiența a fost pe măsura așteptărilor și sper să fie așa și în continuare. Vom vedea :)

Ana-Maria Rădulescu, coordonator departament Social Media, INTELLIGENT COMMUNICATION

Acest articol a fost publicat în Activitate curentă, Impresii, Intelligent Communication. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu