Întârzieri şi neînţelegeri sau …de-ale managementului la distanţă

Intelligent Communication a pierdut o săptămână preţioasă după întoarcerea din vacanţă…din cauza mea, a managerului (aşa este de important un manager :)). Un proiect realizat pentru un client real, o conferinţă şi o gripă au înghiţit ultimele opt zile. Acum, adaptez imaginar taskurile pe luna aprilie, pentru care deadline-ul se va ajusta corespunzător (avantajul firmei de exerciţiu…într-o firmă reală nu s-ar fi putut ajusta :))

Au apărut şi postările care aşteptau de ceva vreme la moderare – nu ştiu de ce a fost activată această opţiune, în anii anteriori coordonatorii de departamente scriau direct pe blog. Aşa se face că în cazul nostru, eu nu ştiam de ce ei nu scriu, iar ei nu ştiau de ce nu le public…şi aşa au apărut şi patologiile comunicării pe verticală. Dacă nu ar fi fost nişte mailuri care insistau că au scris, nu aş fi insistat nici eu să le caut :). În fine, acum sunt publicate şi se pot citi.

În fine, în cursul serii se va dezlega şi misterul următoarei runde de sarcini. Odată cu ele, veţi primi pe mail şi detalii despre următoarea întâlnire din cursul săptămânii, în care se va primi şi feed-back-ul de la clienţi.

Reclame
Acest articol a fost publicat în Activitate curentă, Informare, Sarcini și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s